Evetttt yine bir uyuyamama postu. Uzaklarda bir yerlerde yalnız olmadığımı biliyorum kaderdaşlarim var🤣 36. Haftadayiz karından, bel ağrısından uyumak mümkün değil. Kalktım oturuyorum mutfakta süt içiyorum, hurma yiyorum 🤣 belki aziciik faydası olur doğuma.