Bende 40+0 oldum bugün az sızıntım vardı sabah ve bebeğimin hareketleri azalmıştı ama hiç sancım yoktu acile gittim. Alttan muayene oldum işkence gibi bir şey hala lavabodayken canım yanıyor 😔 daha muayene böyleyse Doğum nasıldır kim bilir. Sezaryen daha mantıklı geldi bana gözüm korktu 😑