İlk doğumum epiduralle oldu. Çok fazla sancım olunca dr’um kendi dedi verelim diye. 1 saat kadar çok rahat ettim ağrı falan kalmadı tabii 1 saatin sonunda sancılar yine başladı pek faydasını göremedim yani. O yüzden şimdilik 2. de epidural düşünmüyorum.