Öncelikle gözünüz aydın geçmiş olsun 😊💐Normalmi sezeryan mi yaptınız emzirme pozisyonunuzu ve verdiğiniz göğsünüzün diğerini verin tam kavramasini sağlayın ağızları küçük olduğu için tam alamiolar hastanedeyseniz ebe yada hemsireden yardım isteyin alıştırmaya çalışın olmazsa sağıp kaşık biberonla besleyin biberon emzige alistirmayin size zor olur sağlıkla büyütün bebeğinizi 😊