Ipeksari57 Çok benzer bir durumdayız. Ben de bugün 36+2 yım. Benim nişanım cumartesi geldi, 2 cm de açılmam var ama sancılarım düzensiz onların düzene girmesini bekliyorum. Dün akşam vardı sancım biraz, sonra uyumuşum şu an sancıyla uyandım ama bakalım bugün doğurabilecek miyim 🤔