Merhaba kızlar, buradan yeni mezun olduk. 7 günlük taze anneyim. Kontrol diye gittiğim hastaneden kucağımda meleğimle çıktım. Zorunlu ve acil sezaryen olmak zorunda kaldım. O yüzden sütüm hemen gelmedi. Hastanedeyken kan şekeri düşüktü hep sütüm yeterli olmadığı için. Hemşire böyle giderse yoğun bakıma alabileceklerini söylemişti. Gün geçtikçe yavaş yavaş indi sütüm, emzirmeye de başladım. 8-10dk emip uyuyakalıyor. 2-3 saat arayla emzirmeye çalışıyorum kan şekerinin düşmemesi için ama uyandırmak çok zor oluyor miniğimi. Uyandığında da 10dk emip uyuyor hemen. Acaba yeterli oluyor mudur merak ediyorum yine korkuyorum kan şekerinin düşmesinden?