mom06 Herkese merhaba, 38 haftalık hamileyim burnum şişti ve üzerinde iz oluştu ilginç bi şekilde bu durumu yaşayan var mı sonrasında geçiyor mu
Ecem mom06 Ahh ah kızıma hamileyken sadece burun olarak gezdim aylarca son ayında ise çocuk burundan çıkacak falan diyorduk 😅 çok normal şişmesi 💜
Busra333 mom06 aaaa bana da burnun biraz sismiş dediler ama bana öyle gelmiyor fakat çizgi diyimce aynen çizgi oluştu burnumda çok şaşırdım burnumda estetik aslında 😄
Ebreva mom06 yanlış sormuşsun hamilelikte burnu şişmeyen varmı demen lazım 😂😂 aldığım kiloların 3 kilosu burnum oldu herhalde kocaman😂😂
mom06 Ecem çok içim rahatladı şu an biz de erkek bekliyoruz ilk defa böyle bişeyi kendimde gördüğüm için tuhafıma gitti 😅