rmseren Sancılarım 12-13 dakikada bir düzenli gelmeye başladı. 45dk hastane yolum var,sizce ne kadar evde bekleyip gitmeliyim?
rmseren Meltem_ düzenli bir şekilde 10 dakikada bir geliyor bir dakika kadar sürüyor sonra geçiyor,yani her 10 dakikada bir gelip geçiyor
Zeynep13072017 rmseren nasıl bir sancı acaba adet sancısı gibi mi çok şiddetli değil benim de öylede şu an bilmiyorum doğum sancısı mı yalancımı durulmauacak gibi değil kasıklarıma vuruyo geciyo sonra da
rmseren Zeynep13072017 yani şöyleki bir dakika sürdüğü için çekilebilir bir ağrı adet sancısı gibi belki bir tık fazlası ama süresi uzun olsa süründürebilir bir ağrı :/
La_Liberte Anlattıklarınızdan doğum sancısı olduğu anlaşılıyor. Sizin yerinizde olsam üç beklemem. Riske atmayın. Hastanede size gerekli müdahaleleri yaparlar. En güvenilir yer hastane şu an
Zeynep13072017 Nazra otururken göbeğe doğru baskı hiss ediyorum ben sanki alt tarafda bebek afedersiniz sıkışmış gibiyim