40+2 gercekleşti doğumum
10 haziranda muayne için gittiğim hastanede doktorumun sezeryan tavsiyesi üzerine sezeryanı kabul ettim sebebi ilk hamileliğim ve sıfır sancı sıfır acılma bebekte iri olunca suyumda azalmıştı tek carem sezeryandı doktorum normal istersen dedi cok cekersin kesiğin çok olur dedi bnde sezeryanı kabul ettim
haziranın 12 sinde sezeyan oldum ama hiç korkulcak birşey yok kızlar
size detaylı anlatayım üstümü giydirdiler aşağı ameliyattaneye götürdüler spinal iğneyi vuran kadının eli o kadar yumuşaktıki hiç acı ağrı hissetmedim burada abartanlar var kesinlikle hiç acıtmıyor emin olun neyse belden aşağı odun oldu bacağıma dokunuyom sanki baskasının bacağı o derece uyuşturdular sonrasında sonda taktılar 😁 hiç hissetmedim hemen peşinden doktorum geldi 10 dk bebişi kucağıma verdiler şipşak beni yukarı odaya aldılar bebişte yarım saat sonra yanıma geldi sadece bende ameliyat sonrası spinal iğnenin etkisi gecince 1 saat boyunca azer bülbül gibi titredim oda normalmiş dikişlerimde estetik yapıldı iz kalmıcakmış ameliyat sonrası hep ayapa kalktım ilkte biraz zordu ama şuan gayet rahat gidip gelebiliyorum
Size tavsiyem sakın korkmayın sezeryandan illa normal doğum diye kafanıza koymayın rabbim ne yazmıssa o olur bnm annem iki bacım normal doğum yaptılar bn sezeryan oldum☺️ Bebişle iyiz biz sadece biraz ishal durumu var oda normalmiş doktorumuz soyledi 🐥 bebeğime her baktığımda Allahıma şükrediyorum rabbim isteyen herkese nasip etsin rabbim sağlıklı bir şekilde bebeklerinizi kucağına almayı nasip etsin 🐥 sizleri cok sevdim hamileliğim boyunca cok takıldım burada kendinize iyi bakın güzel anneler🌸