Didii Minik_portakal_ bazen satin aldiginiz yer ile alakali tedarik süresinde sikintilar olabiliyor size tavsiyem bir an önce odayi kurmaniz yönünde mobilya kokusu zor cikiyor. Ilk etapta bebek odasinda yatmiyor evet ama esyalari yerlesecek sonucta
Eda115354 Minik_portakal_ bizim de perşembe geliyo 33. haftamız sonra da çamaşırlar falan daha duruyo hala gelmemiş kargolar 🤷🏻♀️ Geç değil ya anca işte
badehandeyldz Minik_portakal_ canım mobilya kokusu geçmesi 10 gün sürüyor bide daha kıyafetleri ütüleyip yerleştirmek var bi an önce kurdur bence
Minik_portakal_ Didii evet ürünlerin teslimi daha bugün olucak gün geçtikçe zorlanıcağımıda düşünüyorum
Minik_portakal_ Eda115354 Mervebozkurt35 hayırlısıyla inşallah güzel bi şekilde düzenlerimizi yapıp bebişlerimizi sağ salim kucağımıza alırız inşallah 🤲🏻
Minik_portakal_ Eda115354 benimde aynı şekilde eşyalar geldikten sonra kıyafet yıkamayı düşünüyorum 🤔
[silindi] 36.haftamdan bildiriyorum 1 ay önce aldığım bebek odam hala gelmedi :( beterin beteri var bir şekilde yetişecek napalım ama gecikmeyin daha fazla çünkü geç getiriyorlar genelde
Cansutkn-12 Ben 28+4 oldum cumartesi odamız kurulacak tam zamanlarında bence daha eşyalar yıkanacak ütülenecek ben 30 hafta da yerleştirmeyi düşünüyorum kıyafetlerini 😊
Minik_portakal_ Cansutkn-12 eğer mümkünse dediğin gibi yap çünkü zaman geçtikçe insan zorlanıyor canım