Irmakayla Kızlar kasıklarmda cok kötü baskı var sanki bebek eşeliyor iteliyor şişkinlik canm cok acıyor bu aylar normal mi
Haticeerez Irmakayla bende 32. Haftamdayım bebek artık doğum pozisyonu alıyormuş yavaş yavaş başı aşağıya inmeye başladığı için baskı ve ağrı olması normalmiş :)