Arkadaşlar geçen hafta post açmştm prilamı bırakamıyorum 30.haftamdaym en başından beri kullanıyorum diye. Ben gibi muzdarip arkadaşlar için yazmak istedim.
doktorum artık 30 da bırak ilacı demişti.bende bu zamana kadr çok defa bırakma girişiminde bulunmuştm fakat berbat oldğm için hemen geri içiyordum. Ama geçen hafta inat ettim berbat oldum içmedim bulantım çok oldu günden güne azaldı ve bitti inanamıyorum hiç geçmicek sanıyordum😄😄karamsar olanlar için söylüyorum 3-5 gün içmeden dayanınca geçti vücutta alışmış heralde ilaca,iyileşmiş gibi hissediyorum 🌷🤷♀️🙏🏻