İyi geceler hamişler ☺️15 haftalık hamileyim kabızlık sorunu yaşıyorum D vitamini damlası kullanıyorum onun etkisi olduğunu düşünüyorum ve İnternette de öyle yazıyor 😕 napıyorsam düzeltemiyorum .wc ye çıkamadığım için de karnım sürekli şiş taş gibi bunu nasıl düzelte bilirim 😊 teşekkürler şimdiden