Zhrftm Kizlar yeni yürüyüşten geldim 40+1 oldum vajinama igne batar gibi aşırı agri oluyor sancim o kadar yok ama fikri olan var mi?
bebeklerim2 Zhrftm valla ilk doğumumda belime ağrı vuruyordu genelde bence yatıp dinlenin gececektir gecmezse eger o zaman doktora gidersiniz
bebeklerim2 Zhrftm gerçi ben son ağna kadar hep yürüdüm hastanede odada hiç yatmadan direk doğum haneye cıkıp doğum yapmıştım daha kolay olmuştu bakalım bu ikinciye nasıl olucak ☺️
Sarenin01annesi Zhrftm bende yuruyusten gelince oype oliyor bende 40+2yim yani normal hem yoruluyosun hemde bebek asagidaysa baski yapiyor😊
Zhrftm bebeklerim2 ayy masallah insallah benimde oyle kolay olur kac hastalıktır ilk doğum olduğunda :)
Zhrftm bebeklerim2 ay oyle olmuyor o işler galiba bebislerin keyiflerine bakiyor 😁 ne zaman isterlerse o zaman geliyorlar minnaklar 😁 bakalim benim minnak ne zaman gelecek bu gidişle suni sanci verecekler 😒
bebeklerim2 Zhrftm aynen öyle benim oğlum 19 aylık daha küçük kızımda bir an önce doğsun gerceklerle yüzleşeyim diye acele ediyorum😂😂
Zhrftm bebeklerim2 masallah araya fazla yas farki katmamissin doğduktan sonra ne kadar senin için zorlu surec baslasada büyüdüklerinde iyiki olacak rabbim yardımcın olsun :)
bebeklerim2 Zhrftm amin öyle tabi bende ileriyi düşünüyorum gülümsüyorum hayırlısı inşAllah sağlıkla doğsun bebeklerimiz ☺️
bebeklerim2 Zhrftm ederim inşAllah kolay bir doğum yaşarsınız gözünüzü açıp kapayıncaya kadar da geçer ☺️
Zhrftm Sarenin01annesi sizde beklemedesiniz demekki doktorunuz kac gun bekleyecek? Acilma falan var mi sizin ? :)
Sarenin01annesi Zhrftm acilmadan bahsetmedi yani bakti ama bisey demedi yarin kontrolum var bakalim ne diyecek bende de sancilar var ama yalancilar..