arkesophia 18de hissetmeye başladım ben şuan 19+3 2gün önce eşim bile hissetti 😍 inşallah bisn önce hissederdiniz mütiş bişey🙏
Papatyali 19+1iz şu an 2 haftadır sabahları açken sırtüstü uzandığımda toplanıyo bi tarafa şişlik oluyo hatta ilk başta korktum erken diye dr söyledim ama normal artık demişti ilk başta ama her gün olmuyordu artık hep oluyo 🙆🏼♀️🙆🏼♀️🙆🏼♀️ Ve ben şaşkınlık mutluluk heyecan afallıyorum 🤗 sabahları yataktan kalkmadan önce sırt üstü uzanınca oluyo sabah deneyin hanımlar ❤️💁🏻♀️ Arada da pıtırtı oluyo bazen ama çok hafif 😍😍😍
MelissaKaplan ozlemmsertt bizim yapacagımız birşey yok dediler doktorumu arayıp bildirdiler olurmuş böyle yarına randevu alın doktorunuza gıdın dedi
Marisol Kelebek gibi hissediliyo diye tarif ederler. Böyle pıtır pıtır seyirme gibi. Ben yaklaşık 2 haftadır öyle hissediyorum özellikle uzanınca.