Doktora gittim üç aydır tekrarlayan geçmeyen mantar enfeksiyonu vardı bana fitil ve antibiyotik verdi kullandım gerçekten de geçti şuan o kadar rahatım ki bu süre zarfinda bir kere düşük yapmıştım adetle atıldı kimyasal gebelik geçirdim. Doktor iltihap var sende dedi fitil kullanıp hemen hamile kalanlar var mı cevremde çok duydum bu şekilde keza ablam da fitil kullanıp o ay hamile kalmıştı