sedadenizz Kızlar merhaba biz 28 haftalığız su iki gündür kızımin tekmeleri çok azaldi. Normalde çikolata yiyim coşardi ama bugün saydım belki 6-7 tekme atmıştır sizce normal mi? Yarın doktora gideceğim ama yinede içimde bir korku oluştu.
Esraq1 sedadenizz eğer gün içinde yorulduysaniz yada temizlik falan yaptıysanız o yüzden bebekde yorulmuş olablir dinleniyordur 6 7 hareket bile gyaet iyi ama gene içinizn rahatlığı için doktorunuzla goruseblirsinz ☺️
ozlmkrkzl sedadenizz o haftalarda bende de olmuştu iki gün neredeyse hareketi yok denecek kadar azdı. Sizin gibi bende çok korkmuştum ama pozisyonundan dolayı demişti doktorum bide her bebek aynı olmaz demişti bazi bebekler durgun olabilirmiş. İçinizi ferah tutun
deryakircicek sedadenizz slm bende 27+5günlük kızım bende çok az hissediyorum küçükken içinde kıpır kıpırdı hatta babası hissediyordu şimdi yok
sedadenizz Esraq1 ya aslında cumartesi biraz ağır bir temizlik yaptım pazar günüde misafirlerim vardı dinlenemedim. Dün bugün de tekmlerini azalttı
sedadenizz ozlmkrkzl inşallah evet pozisyon değiştirmiş olabilir çünkü 4-5 gündür göğüs altim da sertleşme var ve ağrı sanki kafası oraya çıkmış gibi hissediyorum
sedadenizz deryakircicek ben sebebini öğrendim kızım kilo aldıkça içeride rahat hareket edemiyormuş yani bebekler anne karnında büyüdükçe hareketleri azalabiliyormuş helede yeri darsa yani korkulacak bir şey yok canım ama sende istersen bir doktorunla görüş içini rahatlat 🙂