busra1485 :))) yani saatlerce kahve içilsin demiyor doktorlar 2 bardak içilse kafi bence baş ağrımasındansa içilse daha mantıklı hem öyle birşey olsa doktorlar için demez heralde ? Ayrıca içen biri olarak süt ile alakalı bir sıkıntı yaşamadım sizin tercihiniz tabi ki içmek zorunda değilsiniz o zaman baş ağrısını çekersiniz ne diyeyim 🤷♀️