MelissaKaplan canım benim de basima geldi bir defasında ama gün boyu kendimi yordugum için olmuştu. Sabah erkenden sağlık ocağına attim kendimi kalbini dinledim de rahatladim. Uzme canım kendini bebegim etkilenmesini. Sabahi sabırla duayla bekle erkenden ya hastaneye ya da en yakın sağlık ocağına git derim