Bayanlar yardımınıza ihtiyacım var. İdrarımı yaptıktan sonra sildiğimde çok açık renk kırmızı kan geldi. Hiç bi sancım ağrım yok. Doktoru aradım yorulduysan olabilir normal dedi sabah gidicem kontrole. Ama çok korkuyorum sabahı edemicem. Normal mi sizce ?