Kızlar nasılsınız? 13 haftalık olacağım ben de :) ilk gebeliğim ama karnım gerçekten 6 aylık hamile gibi neden öyle bilmiyorum sizce normal mi 😅 mide bulantılarınız kusmalarınız nasıl? Geçti mi? İştahınız nasıl? Aşeren var mıı ?Benim çok şükür bi sabah bulantıları oluyor o da kahvaltı yaptıktan sonra geçiyor ama tiksindiğim bazı yiyecekleri hala yiyemiyorum ve yemek yaparken ilk haftalardaki gibi olmasa da midem bulanıyor 🤢 iştahım da çok yok ama olsun çok şükür .bebişlerinizin Cinsiyetlerini öğrendiniz mi ☺️ Ben 15 hastalıkken gideceğim insallah cinsiyetini söyler :))
hayırlı geceler ❤️