Merhaba ☀️ 35 haftalık hamileyim Allah izin verirse 16 Temmuzda doğum tarihimizi aldık ; üniversite hastanesinde zorunlu sezeryan olacağım. Pandemi dolayısıyla ziyaretçi ya da refakatçi alımı hakkında bileğisin olan var mı? Varsa yardımcı olabilir misiniz ? İyi geceler 🥰