Mavimsiii Iyı akşamlar anneler merak ettıgım bısey var doğum kasılmaları olduğunda bebekler nasıl oluyor hareket edıyolar mı kasılmalar durduğunda yoksa hep hareketsız mı kalıyolar
dertist Mavimsiii valla ben hissetmemistim o agridan bebegin hareket ettigini bide kanala girdiği icin hareti fazla olmaz
Angelangell Mavimsiii benim ilk dogumumda bebeğin hareketini önceki günden itibaren hiç hissetmemiştim. Şimdi bunda merak ediyorum acaba bebek hareketli olup doğum sancısı yaşayan varmı. Bide benim ilk dogumumda hiç belden gelen bı ağrı olmadım adet sancisinin on katı bı kasık ağrısı oldu
Mavimsiii masalsmomm öyle mi acaba herkeste farklı mı 🤷♀️ Benım kasılmalarım oluyor ama belımde agrı yok bebegımde hareketlı . Kasılma sırasında karnım aşırı sertleşiyor canım acıyor ılk bebegım o yüzden merak edıyorum 🙈
masalsmomm Mavimsiii sancılar genelde beldende vurur ama kişiden kişiye değişirmi bilmiyorum benım bi kızım bi oğlum var ikisindede belden agrılar vurdu sancı az oluyor ama bel agır oluyor
KucukAnne538 Mavimsiii Zaten sancılar sıklaştığında hissedemiyorsunuz sancı durunca o aradaki mesafe kısa atıyorum 5 dakikada 1e düşünce falan ondan öncesinde hissediliyor
Mavimsiii masalsmomm suan uyandım belım agrıyor ama geçmeyen bı agrı bakalım kasılmam da eslık etmeye başlarsa doğum demekkı 🙈😍
Mavimsiii Angelangell iste herkesın farklı oluyor demekkı ılk gebelıgım olduğu ıcın bende çok merak edıyorum 🙈