Merhaba güzel anneler, şeker yüklemesinde 75 mg en yüksek değerim 155 çıktı endokrinolojiye gideceğim yarın. Merak ediyorum endokrin bölümü direk yükleme sonuçlarına bakıp mı diyet insülin vs karar veriyor yoksa tekrar kan falan alınacak tekrar bakılacak mı? Yaptıranlar varsa paylaşırsanız sevinirim