Fatmailhan1 11 haftalik gebeyim sık sık idrara çıkıyorum damla damla geliyor sadece çok sıkıştıriyor bu durumu yaşayan varmı acaba
Milenka Fatmailhan1 ben normalde de çok giderdim hamilelikten bu yana daha da çok gidiyorum ama hiç damla damla olmadı. Şimdi bebiş büyüdüğü için çok baskı yapıyor çok varmış gibi oluyor ama az geliyor.fakat yine damla damla değil
gokcen7 Fatmailhan1 idrar yolu enfeksıyonu malesef. Gunde 2 lt su için. Doktor tahlıl sonucunda zaten tek kullanımlık toz antibiyotik verir. Mono diye başlayan bir mor kaplı ilaç. Sonrasında düzeliyorsuuz rahatlıyorsunuz
Deletedmom23234 Fatmailhan1 İdrar yolu enfeksiyonunuz da olabilir gebeliğe bağlı da olabilir. 29 haftalığız tuvalete yastık pike koymayı düşünüyorum artık siz düşünün 😂
Fatmailhan1 MiniMiniKus uyudum uyandım geçmiş çok şükür çok kötü bişey ya o kadar sıkıştırıyor bı iki damla geliyor sadece 😕
baby_mama Normal bir durum olabileceği gibi idrar yolu enfeksiyonu belirtisi de olabilir. O yüzden garanti olsun doktorunuzla bu durumu paylaşın, idrar tahlili baksın ☺️
Ruj000 Ben daha yeni idrar testi yaptrdm ama ayni durum bende de var kucuk abdestm var diye gidiyorum bzen var bzen damla damla bebegn baskisi yuzunden idrar geldi saniyoruz sıkıntı yapma ama rutin kontrolunde bi idrar tahlili ver kafanda soru kalmasin 24+5im bende