Aysegulyksl 7 gün sonra sezeryan olucam neler önerirsiniz doğumdan sonra pijama takımı mı? Elbise mi ? Vs….
alyavetuna Aysegulyksl ben hem pijama hem elbise gorurdum ama elbise Ni kullandim smdi yibe elbise olanı götüreceğim büyük rahatlık karnin bakmaya geliyorlar sonda çekmeye geliyor vs popo kaldırmak okadar zor ki elbiseyi siyiriyn mis gibi oluyor. birde kayisi kompostosu sart🤣 gaz çıkarmak çok önemli karın kasların sikamiyorsun ameliyattan çıkar çıkmaz hem sut yapio hemde tuvalet. ikisi çok önemliydi bende allim gelen bunlar 🤣
Ysfnannesi Aysegulyksl Aysegulyksl ilk elbise sonrası icin pijama takımı elbise kolaylık oluyor ev yapımı kayısı kompostosu lavaboya rahat cıkmak icin ..bitter cikolata nescafe oda bas agrısı yapmasın diye öneriliyor.. sağlıkla kucagınıza alın insallah
Aysegulyksl Ysfnannesi amin canım inşallah üç takım koydum önden düğmeli bir tane de elbise koydum ne olur ne olmaz diye kahve vs onları da çok söylediler onları da koydum
Eski9 Bütün anneler Nescafe bitter çikolata ve tuvalet için kayısı kompostosu öneriyor benim bir komposto kaldı haftasonu yapacağım onuda. Pijamayla daha rahat etmiştim birde kapaliyim ve gecelikle nornalde de uyuyamam pijama en güzeli