Fatmanureser Merhaba arkadaşlar ben 20 haftalık gebeyim kasıklarım da ve karnım da çok ağrı var doktor dinlen yat Sürekli dedi bişey olurmu bu durumu yaşayan varmı bel ağrım ve kasığıma bıçak batar gibi cevaplarsanız sevinirim 😊
fenci_anne Fatmanureser bende 20.haftadayım doktora sordum ben de bunu , bebek büyüdükçe karnın gerilir yukarı çıkar bebek dedi o yüzden olur dedi normal dedi canım