Yildiz5891 pardon canım tayini çıkan diğer arkadaştı karıştırdım şimdi sohbet geçmişine baktımda.benim ilk gebeliğimde eş aşağıdaydı ve kanamalı zor bi süreç geçirdim Gültekin beye gidiyordum üç boyutlu ultrason için Sivas tıp merkezine bayram Aliye gidelim dedik fiyatı da uygun diye neyse gitmez olaydım bizim kontrollere Gültekin’e gittiğimizi
Öğrenince başladı gözümü korkutmaya işte kanaman durmaz müdahale edemezler kan kaybedersin hayatın tehlikeye girer vs vs psikolojim altüst oldu resmen. Sonra öğrendik ki önceden Medicana daymış ve ordan çıkartılmış sırf kişisel hırsları yüzünden benim psikolojimi altüst etti sonra tabi bu durumu Gültekin beyle paylaştım önce Allah’a sonra ona güvendim o da bu konuda içimizi çok rahatlattı ve Allah’a şükür doğumda sıkıntı yaşamadım. Bir de çok sonradan duydum bunu bi sezeryanda bayanın karnında bez unutmuş kadın ağrıları dinmeyince tekrar ultrasona giriyor öyle farkediyorlar ne kadar doğru ne kadar yalan bilemem ben de başkalarından duydum habere çıkmış dediler ama hiç araştırıp bakmadım canım