11mrv11 Aranızda kreş, anaokulu vs yardımcı öğretmenlik yapan var mı? Maaşları genel olarak nasıl oluyor ? Sigorta falan tam yatıyor mu? Bu konuda bilgisi olanlar yazarsa çok mutlu olurum 🥰
GNurr 11mrv11 ben normalde öğretmenim ama yardımcı öğretmenler genel olarak asgari ücret alıyor canım. Maaş yatması ise kurumdan kuruma değişiyor açıkçası :) bilindik ve güvenilir bir kurum ise günü gününe yatar maaşın :)
Sametnida 11mrv11 11mrv11 5 yildir ogretmenim 2 okulda deneyimim var . Ama hic birisinde. Sikinti yasamadim. Maas ve sigorta konusunda Yardimci ogretmenler genelde asgari ücret aliyor.
11mrv11 GNurr ben hem çalışmak istiyorum hem hamilelik planlıyorum açıkcası gebe kalırsam son aylarımda kurumu mağdur etmekten korkuyorum
Sametnida 11mrv11 bende. Nisan ayi gibi hamile kaldim heni donem icin zaten çalışamayacağım çalışacağım donem agustosa kadar ☺️ Sonra evdeyim insallahh ki bizim meslegimiz gerçekten zor bi meslek ayakta kalmak sürekli cocuklarin arkalarinda kosmak gerekiyor acikcasi biraz zorlaniyorum egilip dogrulurken. Korkuyorum
Atesbeyinannesi 11mrv11 ben 3 sene kolejde çalıştım canım ama ben Edebiyat öğretmeniyim aynı zamanda ortaokulda Türkçe öğretmenliği de yapıyordum benim çalıştığım kolejde anasınıfı öğretmeni 2 yıllık çocuk gelişimi mezunuydu 3000 lira alıyordu ama işinde çok tecrübeliydi genelde kolejlere anasınıfı öğretmeni 4 yıllık okul öncesi öğretmeni alırlar ama bazı kolejler ona değilde tecrübeye bilgiye bakıyor 🌸🤗