Sisi Kızlar ilk açıklık muayenesi kaçıncı haftada yapılıyor şuan 35 haftalık hamileyim 36 nın içindeyim yarın doktora gideceğim herhangi bir muayene yapar mı acaba biliyor musunuz? Birde doğum için ağdanıZı hangi haftada yaptırdınız?
meraklianne1 Sisi 39. Haftamda kendim istediğim için yaptı doktorum yoksa yapmycaktı😄😅 ağdaya da randevumdan 1 gün önce gittim. 35 de çatı yapmazlar sanmam 37 de yapıyo doktorlar
Sisi meraklianne1 anladım canım ilk gebeliğimde 37 de yapmıştı sanki tam hatırlıyamıyorum ama ben yine de ağdamı yaptırıp öyle gideyim temiz olsun ne olacğaı belli olmaz ki artık🙄
Aysekrcy Sisi canım benimde 38de yapılacaktı bgünki kontrolde sancı çıkınca açıklıkta bakıldı 37deyim bnde dün ne olur nolmaz yaptırayım dedim iyiki bi hafta daha beklememişim
Sisi Aysekrcy ya ben de karasızdım ama yaptırmaya karar verdim ağdamı sonuçta nolacağı belli olmaz artık aniden birşey olabilir temiz olsun
Aysedemir43 Sisi herkesin görüşü farklı ben öyle duydum çoğu kişiden o yüzden korktum özel bölgeye ağda sürmüyorum.
meraklianne1 Sisi aynen bebek gelir filan allah korusun tabi zamanında gelir inşaallah ama tedbirli gitmek en güzeli sen yine de ağdanı yaptır
Sezenalkan Sisi evet yapılıyor ama bebeğin durumuna göre banada doktor buğün bakacaktı kafası yukarı gelmiş gerek duymadı dönmezse sezaryen maalesef 🙃
Aysedemir43 alimerve abartıldığı kadar değil bence çok korkarak gittim. Kendini rahat bırakman gerek ilk başta biraz sıktım kendimi doğal olarak ama sonra rahat bırak dedi doktor kendimi saldım sonra hiçbişey hissetmedim bile. Sadece şuan biraz orda bulunan kemiklerim ağrıyor gibi ama abartıldığı kadar kesinlikle değil hatta hiç kötü bişey değil acımıyor
Alminanin_Annesi61 Sisi 36 haftalığım geceden beri hafif hafif agrım var dedim nst de sancı cıkmadı açıklığına bakalım dedi doktorum ilk çatı muayenemi olmuş oldum. Hiç acı duymadım. Çok abartan insanlar var korkulacak hiçbişe yok. Doğal bir süreç sonucta kendinizi kasmayın.