aselnannesi Kızlar iyi aksamlar 2 gündür geçmeyen sağ gogusumun altinda ağrım var kaburgamda ve daha aylik kontrolume 7 gün var acaba başına gelen varmı
Aslimuuuu aselnannesi merhaba kaç haftalıksınız. Ben 29 dayım ve iki önce bende oldu sabaha karşı o ağrı ile uyandım. Sanki bebiş biyeriyle sağ kaburgamın altına bişey yapmış gibiydi..gün içinde agrı azaldı sonraki gün biraz daha arttı.şuan bişey yok ama ileri haftalardaysanız bence bebek pozisyonundan olabilir
Elif_Can_67 Benim canim daha gecen hafta oldu bende birsey cikmadi usutmus olabilirsin hem sag gogusumun altina hem kasiklarima giriyordu hastaneye gittim serum yapildi kan alindi
aselnannesi Aslimuuuu 26.haftamdayim suan olabilir dediğiniz gibi çünkü sadece sağ tarafımda agri ve aci hissi var 😏
Kader112 Merhana ben 29 haftalık oldum 3 aya yakındır bendede var. Benimde sol göğsümün altı ağrıyor. Kaburga kemiğim ağrıyor. Doktor da normal olduğunu söylemişti. İç organlar yukarı doğru çıkıyor. Diyafram mide vs. Olumsuz k tü düşünmeyin
aselnannesi Kader112 Çok teşekkürler bende sadece bende olduğunu düşünüp bebeğime birşey mi oldu diye yiyip bitiriyordum kendimi :(
Sisi aselnannesi benim bir ara öyleydi sağa sola bile dönemyordum 3 gün sürdü geçti şimdi o kadar yok hafif var dokununca felan ağrıyoe ama öyle şiddetli değil😇