Funnda Selam kizlar bugun doktoruma gittim bebegimin kilosu 1800kg fazla dedi cuma gunu sekerim kontrol edilecek cok korkuyorum seker cikacak diye varmi ayni durumu yasiyanlar 😓😓
ElifKarata Funnda şeker testi yaptırmadın mi daha önce canm ama kılosu bana çok gelmedi normal gibi geldi
EsmanurTrlBykl Funnda bende şeker çıktı çok moralim bozuk yiyorum ama dayanamıyorum hiç şeker çıkması bebege ne gibi zararlar verir
ArzuBaysal Funnda benimde aynı kilosu fazla dedi bu gidişle normal doğuramazsın dedi şeker testi yaptırmıştım daha önce temiz çıkmıştı onda sıkıntı yok amaan olsun tombiş bebek daaha iyi olur 😅
ZeykemKaya Funnda canım benım 29+5 ken o kılodaydı bana sadece 1 hafta onden gıdıyor dedı bende seker falanda yk ayrıca sende se bastan cıkmadıysa sımdı nıye cıksın suan 32 yız kac oldu merak edıyorum acıkcası
ZeykemKaya flawles aynen benım arkadasında 30. Haftafa 2 kılo cıktı 34 de 2.650 oldu sımdı 37 haftalık 3.300 grammıs en fazla 3.500 dogar demıs artk almaz demıs benxe gayet nırmal
Funnda Vallahi seker testi daha once yapmadilar yurt disinda kaliyorum kizlar banada sacma geldi niye simdi baktiriyorlarsa pfff
Aliasafinannesi ZeykemKaya benimki de 30. Haftada 1.700 du. 32 de 2.100 gr di. 36 da 3360 gr di. Ama şeker ve tansiyon çıkmadı çok sukur
AycanFb Funnda 30.haftama girdim ama en son 28.haftamda gittiğimde 1207 kg idi bebeğim ki haftasına göre benim ki hep önden diyor her kontrolümde. Şekerim falan da çıkmadı herşey normal kafana takma herşeyi Allahın izniyle birşey olmaz inşallah🙏🏻
Aleynaozkayaa Funnda benim 27 haftalıkken 1560 gramdı şimdi 30+2 yim e ben öliym o zaman 😂😂 kim bilir benimki kaç olmuştur. Doktorunuz biraz abartmış olabilir bence de normal gibi benimki 3 hafta önde gidiyor yine de üç doktora gittim üçü de kötü bişey demedi
ozlmmmm Funnda aynı haftada bana 2100 dedi biraz iri dedi hiçbir şeyime de baktırmadı 😐 Ultrason bu ama belli de olmaz
Damladuaa Funnda 33+3 haftalık hamileyim yarın doktora gidicem 30 haftalıkken doktor bebeğinin 30 gram fazlalığı var demişti şimdi ne durumda acaba 🤔🙏💕