Melisaalagoz Çalışıyorsunuz galiba çok ayakta kaldığınız için de baskı olabilir, açıklığınız varsa da baskı olabilir. Sancınız var mı bu arada ? Siz işi Boşverin acile gidin içiniz rahat etsin. Çünkü ne desem boş her hamilelik her doğum çok farklı ☺️