Deniiiza Merhabalar bugün 10+2deyim ve karnımda kalktigim da bir his olusuyor. Tam olarak tarif edemiyorum ama böyle gerilme gibi sanki. Hissediyorum sanki hamileliği. Biliyorum imkansiz daha çok küçük ama bu hissettiğim ne acaba. Endiselenmeli miyim?
AlyaEkmen_ Deniiiza bende 10+2 deyim canım hissetmen çok mümkün değil bu dönemler bağırsak hareketleri karın şişmesi hazımsızlık çok oluyor onun gerginliğidir bazen benim karnımda da çok gerginlik şişlik oluyor aynaya bakıyorum sanırsın 4 aylık hamileyim sonra sabah kalkınca dümdüz bir karın ile uyanıyorum ilk zamanlar normaldir diye düşünüyorum hormonlar vücut alışmaya çalışıyor bir şekil
Deniiiza AlyaEkmen_ benim de karnim çok büyük. Cilek boyutundaki bebeğin böyle olmasi imkansiz diyorum. Gerginlik hissi siskinlikten olabilir dogru siz söyleyince mantikli geldi. İcim rahatladi😊
Deniiiza AlyaEkmen_ bir de ben kusuyodum 4 5 gundur durdu bu sürece kadar 3 kilo verdim. Kilo verdiğim halde karnimin böyle olmasi normal mi acaba
AlyaEkmen_ Deniiiza bende 6. haftadan beri her gün kusuyordum 3 4 gündür benimde kusmalarım bitti sadece bulantı ve iştahsızlık devam ediyor çevremdekiler normal diyor son haftalara doğru azalicak sonra birden yok olucak diyor 🙈