Kızlar 8 haftalık hamileyim aşırı derecede bulantım oluyordu, 3 gün folik asot kullanmayı unuttum ve bulantım hiç olmadi. Bugün aa unuttum ben bunu deyip içtim tekrar bulantım aşırı derecede bir anda oluştu. Folik asit kullanıp bulantı sorunu yaşayan var mı