39+2 deyim bende sürekli ama sürekli tuvalete gidiyorum açılmam ve sancım yoktu geçen Çarşamba kasıklarım çok ağrıyo ama hamileliğimin başından beri ağrıyordu şuan çok şiddetli hareket ederken falan cuma 40 hafta olmaya 2 gün kalıyor açılmam ve sancım olmazsa nolur bilmem 🤷♀️