Musmutlubirkalp 31+2 haftaligiz. Bugun aksam ilk kez alt karnımda göbeğimin bittiği yerde tekme batma gibi hisler oluştu bazen çok sert bazen yumuşak. Doktoruma danışmanı miyim normal mi? Ilk bebeğim olduğu için tecrübesizim
islimm__66 Musmutlubirkalp normal bişey yani bebek tekme atıyor ben şuan 23+1 oldum bazen bir anda atıyor karnım ağrır gibi bir his oluyor bazen de çok sakin yani bu durum tabiki normal ama aklında soru işareti varsa elbet doktoruna danış😊
Blgesronel92 Normal ☺️ Hatta bu hiç birşey 🤷🏻♀️34.haftadayız bi anda sağ boşluğuma tekmeler yiyorum bi anda irkilerek 😬🤦🏻♀️