Merhabalara, ilk gebeliğim olduğu için tecrübesizim 🙈 son adetime göre doğuma 45 gün gösteriyor. 45in sonunda gelmezse herhalde zorunlu sezaryen oluyor o şekilde anladım. Peki bebekler ne zaman geliyorlar genelde? Sizlerin doğumları kaçıncı haftalarda ve nasıl başladı? 🤗