Gunes_han İyi akşamlar hanımlar.36+3 haftalık hamileyim 2 gündür afedersiniz kusmaya başladım.İlk 4 ayım da bulantı ve kusma ile geçmişti hala prilam kullanıyorum.Bebeğimin hareketleri de normal. Normal gebelik bulantısı mıdır.Yoksa hastaneye gitmelimiyim?
Dilek33 Gunes_han bnde sizinle aynı hafta aynı gundeyim bnde başından beri prilam kullanyrm üç gündür bnde sürekli bulantı kusma var
Gul76 Gunes_han benimde aynisi oldu aksam yemegi yiyip kusuyodum hastaneye gittim bebek ters dönmüştü oyuzden kusmam oluyomus
DiDoCe Gunes_han 36 haftalığım prilamim bitmişti bugün gün boyu bulantıdan berbattım hastaneye gittim hersey normal prilam yazdırdım yine, doktor rahim büyüdüğü için mideye baskı yapıyor normal diyor birde mide asitindende kaynaklaniyor
Senemunlu Gunes_han bebek artik asagida oldugu icin bulantilar son haftalarda baslar. Benimde 37 lerde baslamisri 39+4 te dogum yapmistim. Anlam verememistm bulantılarıma ama sonradan netlesmisti
Dilek33 Gunes_han bilmyrm ki bnm sürekli hep olduğundan alistm artık sıpa hep yaramazlık ypyr dyrm kendi kendime 😁🤭
Tututu Doğum yaklaşınca bazı gebelerde bulantı geri gelir. Kusma ishal doğumun yaklaştığının belirtisi
Gunes_han Tututu Annem de öyle söyledi ama yine de gebelik zehirlenmesi falan yaşıyorum diye korktum😬😅
Aysen41 Gul76 nasıl ters dönmüş canım doğum pozisyonumu almış yani mideye ayaklarıyla mi baskı byaptigi için oluyomus bende de öyle oluyo da merak ettim
Bdhsjsjssn Kızlar 36+0 dayız kg 2700. Geçen hafta 2300 dü yani haftada 400 Gr ma yakın almış. Doktor doğuma kadar 3 kg yu geçmez diyor inanamadım :( )doğuma 2 haftamız var sezeryan olucaz çünkü. siz 36.haftada ne kadarlıktı bebeğiniz takıntı yaptım sanki
Gunes_han Bdhsjsjssn En son 35 haftalıkken gittim 2.640 dı kilosu son haftalarda alıyor zaten bebekler kiloyu daha alır.
Hilalibrahimkartalms16 Bdhsjsjssn bende 36 haftayim canm 3 kilo suanda bu cuma yine gidicsz doktorum dedi 3500 3800 ile doğum yaparsın dedi ilk hamilelgim bu arada bence iyi gayet takma o kadarda
DiDoCe Bdhsjsjssn Bende bugün gittim tam 36 yım 2740 gram çıktı ve normal dedi 3 ü gecer 2 haftada ya sizle aynı durumdayim
Gunes_han DiDoCe Teşekkür ederim bende çok korktum sanki gebeliğin ilk aylarına geri dönmüş gibiydim.😞
Bdhsjsjssn DiDoCe benim doktor da kilo takıntısı var 2700 olan bi çocuk doğuma kadar nasıl 2500 olur ben onu anlayamadım
Gunes_han Senemunlu Benim ilk doğumum da 37 haftalıkken acil almışlardı ve kusma bulantı hiç kesilmemişti 37 haftaya kadar.Bunda güzel gidiyorduk ilk aylar gibi olunca korktum bir an teşekkür ederim 🤗
DiDoCe Bdhsjsjssn Ödem şişliği inse 200 250 gram düşer evet ama bu çocuk doğana kadar bu iki haftanın içinde hiç mi kilo almiycak illaki alicak 3.200 olsa 200 ü düşse yine 3 kalır hem de kilo sağlık göstergesi değil ki 🤷♀️