Ankara A Life Hastanesi’ne giden var mı?
Ayden07-lice arkadaşım gidiyor
Ayden07-lice ben gidiyorum
Ayden07-lice ben gidiyorum oskar ögutene bu ikinci gebeligimm cok memnunum
Ayden07-lice canım Alptekin hocam mucizemize Allah’ın sonra da onun sayesinde kavuştuk 🌸
Seker-11 memnun mu peki
Ayden07-lice Ebru biberoğluna gidiyor çok memnun
Kucuk_anne06 hangi doktora gidiyorsunuz ve memnun musunuz
Ayden07-lice
Ayden07-lice Ebru Biberogluna gidiyorum çok memnunum
Çok teşekürler arkadaslar hepsini bı degerlendiricem