[silindi] Kızlar 5. Gün embriyosu transferinde , transfer gününü saymazsak bugün 8. Gün ve 4. Gün regli gecikmem var. Bu süreçte regli gecikmesi tuttugu belirtisimi acaba🙄 ( benim reglim düzenlidir)
Denizyildizii [silindi] regl gecikmesi önemli değil bu süreçte. Doktorunuz ne zaman dediyse o zaman tahlil yaptırın. Transfer günü sayılmıyor inşallah tutmuştur ❤️
tgba715 [silindi] canım regl gecikmesi sanki önemli değildi ama emin de olamadım. test yaparsan sonuç çıkacaktır benim 8. Günde belli oldu hem de idrarda çok hafif çıkmıştı insallah bebis seninledir 🤲🏻🤲🏻
Mavi34 [silindi] gün hesabinyanlis olabilirmi 4gungecikmem varsa reyle 4 gunkala transfer olmuş oluyorsun ama transfer o kadargec yapılmıyor. Benim 12.test günümdü ve tehlike hala 4 5 gün vardı. Ama 8.gun erken testte artık belli eder kendini regl gününe pek takılma istersen erken test yap. Hayırlısıyla pozitif olsun sonucun ins
Denizyildizii [silindi] bende geçtim o süreçten stresli oluyor ama sonu güzel bitti inşallah sende hayırlı haber alırsın
[silindi] Denizyildizii Allah hayırlısıyla saglıkla kucagınıza almayı nasip etsin 🙏🏻❤️ İnşallahh ❤️❤️
[silindi] Mavi34 23 mayısta regli oldum 29unda bitti. 14 haziranda transfer oldum. 5. Gün dondurulmuş embriyoydu. 18. İnde regli olmam gerekiyordu. Olmadım 🤷🏼♀️ 24 haziranda kan testi yap dedi
Nesityyy [silindi] canım dondurulmuş embriosa 8 gün test yap evde 😄ben dayanamayıp 8 gün evde test yaptım ve pozitif gördüm ☺️❤️
Mavi34 [silindi] baya geç olmuş transferin. Benim reglin 5.günü ilk muayne yaptık.ilac başladık reglin 12.günü transfer yapıldı. Sen test yap istersen belli eder artık. Inşallah tutmuştur
2melek_annesiii bende 5. gün embriyosunu transferden sonra 7. günde öğrenmiştim hakkınızda hayırlısı olsun sizinde
Melikealay [silindi] canım toplam 12 günde test yapılıyor transferden sonra doktor sana ne zaman test yapmanı söylediyse o zaman test yapacaksın hastaneyle iletişime geçebilirsiniz zaten