Selam anneler, anne adayları. 🙋🏻♀️
Birkaç gün önce doğum şekli hakkında doktorumla konuştum fakat kadın beni epey korkuttu diyebilirim. Yani kısaca anlatayım iki oğlum var ve ikisi de normal doğum ile dünyaya geldi, ilk doğumum çok kolaydı fakat ikinci doğumum tam anlamıyla berbattı, yatarak doğum yapmak zorunda bırakıldım üstelik tek bacağıma çapraz bir şekilde yukarıda uzun süre tutmamı istedikleri için doğum sonrasında çok uzun bir süre yürüyemedim yani bacağım hep takıldı, galiba bacağımdaki sinirlere aşırı baskı oldu doğum sırasında, hasteneye gerekli şikayetleri yaptım fakat sonuçta bende bir fobi oluştu ve asla normal doğum yapmak istemiyorum aynı şeyleri yaşayacağım korkusu ile. Doktor sezaryen doğum sırasında bebeklerde nadir olmayacak biçimde şok olma durumunun olduğunu ve nefes almada zorlandıklarını söyledi ki ben bunu ilk kez duydum, ve siz sezaryen olanlar ya da planlayanlar bu konu üzerine bilgilerinizi paylaşabilir misiniz benimle rica etsem?!