Hanımlar merhaba 36+3ten. Bir süredir yürümekte zorluk çekiyorum. Bel fıtığım var onla ilişkilendiriliyor agrılarım. Doktorum seni normal dogurtamam spinal değil genel anestezi yapabilirim dedi. Beyin ve sinir cerrahisindeki doktorumda bir görüş belirleyemedi MR çektirmeden ve riske gerek yok dedi. Ben çok korkuyorum ilk gebeliğim 38+3 te bebeğime gün verildi. Olan hanımlardan tavsiye bekliyorum.