Smk merhaba canım benim amh 0.01 di yani sizin dediğinizden de baya düşük , tüp bebek yaptıracaktım kendimi toparlayınca , sonra arı balı poleni kullanmaya başladım 3 ay da kendiliğimden hamile kaldım ve doktorlar bana tüp bebekle bile zor demişlerdi ama ben Tüp bebeksiz hamile kaldım