[silindi] [silindi] İnşallah benim de ilki düştü bu tutunsun diye dua ediyorum bebeklerimiz sağlıkla doğsun🤲🏻
Yasemin_in68 Zehra_123 açılmanız sancınız var mı acaba ? benim bebek normal doğum pozisyonunda çatım da müsait benim ama kafasını indirmiyor kanala 🤷🏻♀️ İndirir mi ki daha beklesem
Zehra_123 Yasemin_in68 bennyarin gidicem doktora. Ama şimdi çok bel ağrısı var. Ve bebekte aşağıda hissediyorum. Açılma var mı bilmiyorum
Hat90 Yasemin_in68 selamlar benimde kanala inmemişti suni sancı aldım açılmam arttı sonra suyumu patlattı doktor sonra kanala girdi