Milenka hemen hemen aynı canım beslenmemiz 🤗 Akşamları meyve yiyorum atıştırmalarım oluyor benim bu sıralar benimki zaten ilki sezeryan buda öyle olur sanırım henüz doktorumla bunu konuşmadık rahim ağzı kısalığım var rahim açılmaz da erkenden gelme kararı almazsa inş kafası 3hafta önde nerdeyse sorun yok allahtan ama erkek bebek biraz iri kafalı benim normal zor o yüzden erken doğarsa biraz ele avuca gelsin istiyorum 🙏🏼 Seninde inş sağlıkla kolay bir doğumun olur🙏🏼