Nisanurr canım bir şey soracağım, hiç sancın yokken mi suni sancı aldın? Benim de öyle bir durumum var da o nedenle özellikle merak ediyorum, 39+5 teyim, 40+0a kadar beklicez kendiliğinden gelmezse suni sancı ile normal doğum deneyeceğiz ama hiçbir belirti Yok bende.. ne sancı ne nişan vs o nedenle endişeliyim kolay oldu mu Doğumun?