kubra_yldz00 Plesanta previa kanama sonrası lekelenme devam ediyor. Çok gelmese bile korkuyorum. Bunu yaşayan oldu mu?
asllakts kubra_yldz00 34 haftalığım 24. Haftadan beri hala kanamam oluyor sonra kahve lekeye dönüşüyor bolca istirahat gerekiyor hiç bi iş yapmamanız gerekiyor iğne ve Protestan vermişti başta doktor şuan baskı çok olduğu için nidicard içiyorum ve yatış
Esraali kubra_yldz00 evrt az leke oldı acık kahve ayakta kalamyın, cok oturmayın yatın dinlenin fitil iğne vermedi mi dr
asllakts kubra_yldz00 korkmayın kaç haftalıksınız bebeğin hareketlerini takip edin onun iyi olduğunu hissedince rahatlıyorsunuz
kubra_yldz00 Yok hayır hiçbirşey vermedi. Yemek ve lavobo için kalkıyorum sadece. cuma günü kontrolüm var ama endişelendiriyo bu lekelenme