Tatahrun benim sırtımda ve belimdede tüylerim var, malesef baba tarafın genlerini almışım tüylenme konusunda 🙄 ama çoğalır diye dokunuyorum. Yazın güneşten sarariyor zaten yada böyle renk acici spreyler var ondan sıkıp renklerini acıyorum öyle yaza hazirlaniyorum. Allah baska dert vermesin, kimisi tüysüz oluyo kimisi tüylü. Olmazsa süper olurdu ama ben pek dert etmiyorum