Melisaccskn hamileliğimin basımda bunu bana dedi doktor ve direk gebeliği sonlandircm dedi 3 tane devlet hastanesine gittim hic bi şey yapamadı tekrar test bile yapmadı 2 ay bana olum gibi geldi ağladım üzüldüm özele gittim 20 gün sonuçlar geldi temiz çıktı testi tekrar yaptır ama ben bunu arastigimda 20 hamilenin 2 de çıkıyormus çok düşük bi ihtimal oluyor yani bide kimseye sorma herkes kendi kafasına gore herseyler soyluyo bana neler neler dediler sabit olur görmez yürüyemez Rabbim hayırlısıni bilir dedim ama yine çok ağladım sakin üzülme steres yapma tekrar başka doktirda test yaptır